B I P
Biuletyn Informacji Publicznej - udostępnianie informacji publicznej w postaci elektronicznej.
WięcejBiuletyn Informacji Publicznej - udostępnianie informacji publicznej w postaci elektronicznej.
WięcejZapraszamy do udziału w kolejnej edycji akcji MEN „Szkoła pamięta”. Podobnie jak w ubiegłym roku zachęcamy uczniów i nauczycieli do upamiętnienia ważnych rocznic i wydarzeń historycznych. Chcemy także zwrócić większą uwagę na historię małych ojczyzn oraz pamięć o lokalnych bohaterach. Zależy nam, aby tegoroczna edycja akcji, ze względu na obostrzenia związane z epidemią, koncentrowała się przede wszystkim na działaniach wirtualnych i multimedialnych. Na zgłoszenia czekamy do 29 października. Finał akcji odbędzie się w piątek, 30 października.
Czytaj więcej: Szkoła pamięta – zapraszamy do udziału w kolejnej edycji akcji MEN
Informujemy, że trwa rekrutacja do projektu „ Staż zagraniczny jako ścieżka rozwoju uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim” nr 2020-1-PL01-KA102- 079773 realizowanego w ramach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe. Nabór kandydatów trwa do końca listopada 2020r.
Nasza szkoła przyłączyła się do zbierania plastikowych nakrętek, które przekazane zostaną na rzecz małego nowodworzanina Mikołaja "Mikusia" Kamińskiego. Sześciolatek przeszedł poważny udar mózgu i bardzo potrzebne są pieniądze na rehabilitację. Właśnie temu mają służyć zebrane "korki". Nasza akcja trwać będzie do końca października - żeby zachęcić Was do aktywnego uczestnictwa w zbiórce ogłaszamy wewnętrzny konkurs! Klasa, która uzbiera największą ilość nakrętek (liczy się ich ciężar) otrzyma tydzień wolny od pytania i kartkówek, druga w kolejności - trzy dni a za trzecie miejsce należeć się będzie jeden, wybrany przez klasę dzień Sposób gromadzenia korków - do ustalenia z wychowawcami! Powodzenia!
Od 17 października szkoły średnie i wyższe w żółtej strefie przechodzą w tryb nauczania hybrydowego. W związku z tym poniżej publikujemy plan pracy szkoły w dniach 19.10-23.10.2020 przy zastosowaniu nauczania hybrydowego.