Nowy wymiar szkolnictwa zawodowego


Dołącz do nas !

Wybierz dla Siebie

przyszłą karierę zawodową wybierając jeden z pięciu przyszłościowych kierunków

NOWOŚĆ!


TECHNIK GRAFIKI

POLIGRAFII CYFROWEJ

TECHNIK INFORMATYK

TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY

TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

TECHNIK BUDOWNICTWA

I

ARCHITEKTURY

TECHNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH

W BUDOWNICTWIE

BRANŻOWA SZKOŁA ZAWODOWA

PIERWSZEGO STOPNIA

MONTER ZABUDOWY

I ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH

W BUDOWNICTWIE

NOWOŚĆ!


KIEROWCA MECHANIK

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

NOWOŚĆ!


ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

KLASY WIELOZAWODOWE


FRYZJER

SPRZEDAWCA

KUCHARZ

ŚLUSARZ


ORAZ INNE ZAWODY


GÓRSKA 39

wybierz przyszłość !

Nowy wymiar zawodu

Dziennik elektroniczny

Akademia CISCO w ZSZ Nr 1

Współpracujemy z firmami:




DOBRY MONTAŻ

Ankieta dla absolwentów

Unia Zw Sportowych

Technik organizacji reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, a także lingwistyczną. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej. Podstawowym celem kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy, jest przygotowanie absolwenta do wykonywania usług reklamowych, pozyskiwania zleceń i pośrednictwa w ich wykonywaniu oraz wyszukiwania klientów zainteresowanych konkretnymi usługami reklamowymi.

W programie nauczania realizowana jest nauka z następujących przedmiotów zawodowych:

  • marketing w działalności reklamowej,
  • sprzedaż w reklamie,
  • elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie,
  • organizacja i techniki reklamy,
  • działalność gospodarcza w reklamie,
  • organizacja sprzedaży reklamy,
  • projektowanie kampanii reklamowej,

 

W trakcie trwania nauki w technikum organizacji reklamy uczeń zdobywa umiejętności w kwalifikacjach:

  • Kwalifikacja AU.26 - Sprzedaż produktów i usług reklamowych
  • Kwalifikacja AU.30 - Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej


Absolwent technikum organizacji reklamy potrafi:

  • planować i organizować działalność reklamową i promocyjną,
  • określać cele reklamowej działalności przedsiębiorstwa,
  • sporządzać budżet kampanii reklamowych i promocyjnych,
  • stosować różne formy reklamy w kampaniach reklamowych,
  • planować i dokonywać zakupu przestrzeni reklamowej w mediach,
  • nadzorować proces produkcji reklamy oraz prac podwykonawców,
  • stosować metody badań rynku reklamy,
  • testować projekty i przekazy reklamowe przed publikacją,
  • oceniać wartość przygotowanych reklam,
  • oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowej,
  • wykorzystywać specjalistyczne programy komputerowe wspomagające organizację kampanii reklamowej,
  • opracowywać oferty handlowe dotyczące sprzedaży usług reklamowych i promocyjnych,
  • prowadzić negocjacje, rozmowy handlowe oraz współpracować z klientami,
  • przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska podczas wykonywania zadań zawodowych.

Absolwent technikum, który zda egzamin maturalny może podjąć dalsze kształcenie na dowolnym kierunku studiów.

Absolwent technikum organizacji reklamy może pracować między innymi na następujących stanowiskach:

  • agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta),
  • pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager),
  • pracownik działu kreatywnego,
  • autor tekstów i sloganów (copywriter),
  • projektant grafiki (art designer),
  • pracownik działu planowania publikacji,
  • pracownik działu badań rynkowych,
  • specjalista do spraw marketingu,
  • specjalista do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations).